8 września 2014

New website - new design! :D

Kochani!!

Jak zapewne zauważyliście od pewnego czasu blog przestał być aktualizowany, a teraz zrobiło się na nim całkowicie pusto! Już spieszę  z wyjaśnieniami - co, jak i dlaczego?

Otóż, od dwóch miesięcy wytrwale walczyłam z całkowicie nową, obszerniejszą stroną internetową! :D Jako, że jestem taką "Zosią - Samosią" wszystko musiałam zrobić sama :) Ale właśnie udało mi się ją uruchomić - pachnie świeżością i czeka na Wasze odwiedziny.

Na stronie znajdziecie sporo informacji - coś o mnie, co nieco na temat oferty Pracowni oraz garść informacji kontaktowych.

W zakładce "Blog" znalazło się miejsce do zamieszczania nowych postów prezentujących prace Colorovanki :D Część z dotychczasowych została tam przeniesiona, natomiast kolejne będę starała się dodawać jak najczęściej! :) Zmieniła się również forma bloga - od teraz macie możliwość oglądania bardzo dużych fotografii wysokiej jakości! To było moje marzenie, żeby pokazywać Wam każdą kolejną pracę w jak najlepszy sposób :) Udało się!!!

W najbliższej przyszłości będę starała się umieścić na stronie również galerię z całym mnóstwem zdjęć, które na chwilę obecną leżakują w folderach na dyskach mojego komputera :)

Ściskam Was ciepło i gorąco zachęcam do podglądania strony Pracowni!!! KLIKAJCIE TU!!!!

Marcela

PS. Ten blog działać będzie do końca roku, potem zniknie w otchłaniach Internetu ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...